1 września 2011

Trochę o blogu, o czym będzie, itd - Zaczynam :)

I zobaczymy, jak mi dalej pójdzie (hehe). Od kilku lat pasjonuję się XVIII- i XIX- wieczną obyczajowością (1770 - 1830), życiem codziennym i wszystkim, co się z tym wiąże, postanowiłam więc tutaj zgrupować wszystkie urocze drobiazgi dawnego, fascynującego życia: bale, obfite suknie, angielskie ogrody, dżentelmeni i damy, gry towarzyskie, salony...
Będą pojawiały się recenzje filmów, książek, a także moje bardziej lub mniej skomplikowane sposoby na zbliżenie współczesnego życia choć trochę bardziej do XVIII / XIX w. ideału ;) A więc pojawią się dawne makijaże, fryzury, stroje i biżuteria (DIY :P ) inspirowane 18/19, relacje z podróży do ówczesnych parków i pałaców... Dużo tego, i mam nadzieję, że wszystkiemu podołam i nie porzucę bloga po kilku miesiącach z powodu lenistwa ;)
A zatem sama sobie życzę powodzenia :P i zobaczymy, jak to będzie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz